Just a day.

Tänkte dags för mig att verkligen börja skriva igen.
Många som tjatar om det och jag har aldrig tid eller glömmer bort hela tiden att skriva..
Så skärpning för min del nu! Därför har jag radderat allt innan och börjar om på nytt igen.
Gjort det tre gånger nu och känns inte så bra att göra det hela tiden..
 
Men i alla fall. Hej på er där ute!
Hoppas allting är bra och att ni har det lite finare väder än vad vi har det här i sverige just nu..
Bara regn som vi svenskar får stå ut med, men det är väl det man kallar ''svensk sommar''.
 
I dag vaknade jag upp med världens huvudverk och feber bredvid min prins, inge vidare alls mådde jag.
Så har legat i en soffa hela dagen och bara mått dåligt, men som tur hade jag min älskling här som tog hand om mig.
Han var tyvärr tvungen att åka hem nu på kvällen vilket jag hatar för känns alltid lika tomt att sova utan honom och det är min sista vecka innan jag börjar jobba igen.. Det är väldigt typiskt att man ska bli sjuk nu!
Hoppas verkligen på att detta ska gå över innan jag går och lägger mig eller att jag vaknar upp i morgon och mår lika bra som jag alltid mår. Håller verkligen tummarna för det just nu!
 
Tänkte lägga upp lite bilder från gårdagen för det var en välldigt speciell dag igår.
 
Pussar på er.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0